Reklamace

Potřebujete vrátit zboží či ho reklamovat? Žádný problém!

Díky našemu napojení na síť výdejních míst Zásilkovny můžete vrátit a reklamovat zboží pohodlně a zdarma.

Jak na to?

1. Napište nám, proč a co reklamujete, uveďte prosím číslo objednávky.

2. My Vám obratem pošleme štítek pro zaslání zboží na naší adresu.

3. Zboží zabalte, štítek vytiskněte a nalepte na zásilku.

4. Zásilku doneste na libovolnou pobočku Zásilkovny.

5. Vratku zboží či reklamaci vyřídíme do několika dnů.

 

Zboží můžete zaslat také přímo na adresu našeho skladu:

Sklad Strapado s.r.o. - v areálu společnosti Mardentech s.r.o.
Roháčova 2572
39701 Písek
tel: +420 722 870 833

Reklamace a odstoupení od smlouvy se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami.