Reklamace

Potřebujete vrátit zboží či ho reklamovat? Žádný problém!

Díky našemu napojení na síť výdejních míst Zásilkovny můžete vrátit a reklamovat zboží pohodlně a zdarma.

Jak na to?

1. Napište nám, proč a co reklamujete, uveďte prosím číslo objednávky.

2. My Vám obratem pošleme štítek pro zaslání zboží na naší adresu.

3. Zboží zabalte, štítek vytiskněte a nalepte na zásilku.

4. Zásilku doneste na libovolnou pobočku Zásilkovny.

5. Vratku zboží či reklamaci vyřídíme do několika dnů.

 

Zboží můžete zaslat také přímo na adresu našeho skladu:

Sklad Strapado s.r.o. - v areálu společnosti UVtech s.r.o.
Roháčova 2572
39701 Písek
tel: +420 722 870 833

Reklamace a odstoupení od smlouvy se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení